Ik help je graag. Webteksten laten schrijven door een professional is een goede keuze. Misschien heb je precies in je hoofd wat je wilt vertellen én aan wie, maar krijg je het zelf niet goed op papier. Of je werkt voor een grote organisatie en hebt tijdelijk hulp nodig omdat er een nieuwe website op de planning staat. Wat de reden ook is, een professionele tekstschrijver luistert naar je wensen en zet dat om in strakke teksten die aansluiten bij jouw bedrijf of onderneming. Foutloos én als het nodig is natuurlijk helemaal SEO-proof.
Goede webteksten nodig?
…ondernemers en organisaties. Van coaches tot glaszetters en van grote commerciële webshops tot semi-overheid. Door mijn jarenlange ervaring in het schrijven van webteksten heb ik veel verschillende ondernemers en bedrijven geholpen met soepele, leesbare teksten én zichtbaarheid.
Ik schrijf webteksten voor…
Waarom webteksten laten schrijven
door een professional?
-
Je kunt rekenen op foutloze, soepele webteksten die een sterke indruk achterlaten.
-
Een professional weet de teksten zo te schrijven dat ze aanzetten tot een conversie.
-
Het bespaart je tijd. Zo kun jij je focussen op je onderneming.
-
Als het jouw wens is om hoger te ranken binnen Google, dan worden de teksten daarop geschreven zónder in te boeten op kwaliteit en leesbaarheid.
Joyce van Team F&J: "Ik heb Marije leren kennen als nadenkend, rustig en doortastend. Marije luistert goed naar het verhaal van de klant, stelt de juiste vragen en levert altijd een waardevolle bijdrage."
Wil je online goed vindbaar zijn? Dan ontkom je niet aan een zoekwoordenonderzoek. Webteksten laten schrijven zonder vooraf een goed zoekwoordenonderzoek te laten doen, dat is als schieten met hagel. Want hoe weet je dan waar jouw potentiële klanten op zoeken? Welke woorden gebruiken ze? En welke zoekwoordencombinaties? En hoeveel mensen zoeken daar dan maandelijks op? Zo ontdek je bovendien kansen. Heb je een goed idee? Wil je je productassortiment uitbreiden? Een zoekwoordenonderzoek laat zien of erop gezocht wordt. Een klein marktonderzoekje dus!